tisdag 30 juni 2015

Separett Villa 9000

Det här närmast betraktas som ett obetalt reklaminslag för Separett Villa 9000.

Lika fräsch nu som då
Jag har nog aldrig på eget initiativ gjort rent på toan hemma i stan, men vår toa i stugan är det oftast jag som gör ren. Som i går och jag är så imponerad av den här lösningen på toabekymren, så det är närmast ett rent nöje att fräscha upp den. Och det fick lov att bli en rapport här i Mitt Sjuttital.

Det är tio år sen mer eller mindre precis nu som vi bytte ut vår Mulltoa som fungerade så dåligt och satte in en Separett i stället. Slog på strömmen och sen har den surrat dygnet runt! Tio år utan minsta mankemang, visst är det imponerande. Tio år på raken, dygnet runt och fungerar fortfarande lika bra nu som då.

Det kanske finns andra lösningar som fungerar lika bra som den här, men ingen kan fungera bättre. Är vi tillfälligt 15 personer i stugan svämmade gamla mulltoan över, men Separett: inga problem!

Jag var bara tvungen att skriva det här inlägget i väntan på intressantare inspiration i morgon. Och så ser jag att vår modell nu gått ur tiden, heter visst Villa 9010, men så länge vår gamla står där och spinner som en katt så står den förstås kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar