söndag 3 april 2016

Mitt allra bästa blogginlägg

Jag har skrivit minst 3000 intressanta inlägg på nätet. Livserfarenheter och bagateller för att guida mina medmänniskor genom sina liv, förgyller och förargar. Och i går skrev jag mitt allra bästa blogginlägg.

Jag var förvånad själv att det kunde bli så bra, drömde om det hela natten. Äntligen skulle jag få en viral succe. Delad på Facebook och Twitter, kommenterad, uppmärksammad i pressen och i morgonsoffan både på SVT och TV4. Efter nästan tio år var det äntligen min tur!

Jag skulle bara göra en sista justering nu på morgonen innan jag publicerade den. Men jag tryckte visst på fel knapp. Så kära läsare och hela den digitala världen, ni blev snuvade på konfekten. I stället för "Publicera" blev det "Ta bort". Jag får vänta ett tag till på mitt genombrott och mina läsare, ni får också vänta på att ta del av det här fantastiska reportaget som pga ett sömndrucket misstag aldrig kom på pränt.

I stället kan jag bjuda på "Den vackraste visan om kärleken" som inte heller kom på pränt:

    

 Dag 34 i #blogg100                  

1 kommentar:

  1. Vilket sammanträffande! Just idag firar "Flandern runt" 100 år. Ödets ironi.

    SvaraRadera