torsdag 28 april 2016

Mellandag idag

Jag hade fullt upp i går och det är lika mycket i dag så bloggen får en mellandag.

Här är en bild från tidig en morgontimma i tvättstugan där vi kör två tider efter varandra på förmiddan. Sen har jag möte i rockkören som vi fick lov att lägga in under lunchen, 12-14, det är svårt att samla nio pensionärer till ett möte. Men det var lugnt för mig, jag har fastedag idag, så att jag missar falukorven idag gör inget.

Efter det har jag några ärenden på stan innan jag måste göra färdigt nya hemsidan. Egentligen har jag morgondagen också på mig med hemsidan, men då har jag långjoggingen och en tur till stugan, bäst att göra färdig hemsidan idag. Fyra dar var allt man fick på sig att fixa hemsidan innan kontot stängdes. Dom dagarna gick snabbt, men jag hinner.

Och det där med hemsidan är bara kul och tvätta är också rätt kul. Men blogginlägget blev inte så roligt, men visar väl att tiden är knapp även för en pensionär så det har sin plats när jag skildrar livet här i Mitt Sjuttital.


Dag 59 i #blogg100



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar