torsdag 15 september 2016

Jag måste bli bättre på emojs

Torsdag kl 7.45 på Gomorron Sverige är jag bänkad vid TV:n, Sociala Medier med Frida Boisen.

Det är här jag lärt mig Periscope, Insta Stories, Pokémon mm och fått inspiration till att lära mig mer om Sociala Medier och sånt som är modernt. Idag handlade det om emojs.

På något sätt har jag tyckt att de där små figurerna varit lite löjliga och jag tror inte att jag en enda gång har använt mig av en emoj fram till idag. Men nu ska jag krydda den här texten med några gubbar för att känna mig fram lite.

🌹 😎 😴 🕵🎅💪🙋några exempel.

Jag har knappt sett vad jag har för figurer, men nu vet jag hur man gör och har spanat in några jag ser att jag kan ha användning för. Med lite rutin blir det nog bra. Har jag tyckt det vara löjligt förr vänder jag 180 grader nu. 💣 🙏 En bomb och en applåd får symbolisera sensationen.

Som lite extra krydda just idag fick jag ett TACK från Frida på mitt Instagram för en kommentar jag gjort på ett av hennes inlägg, sånt är kul för mig! Då passar 🌼❤😚 👍👌och en massa andra emojs.

Frida! Jag kommer på torsdag 7.45 igen så får du lära mig några nya trix!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar