onsdag 21 december 2016

Mörkret har lagt sig.

Årets mörkaste natt och årets kortaste dag, inte undra på att man är trött. Klockan är halv fyra just nu och det lilla dagsljuset man såg ett tag är redan borta för dagen, mörkret har lagt sig.

En känsla är att det här året har varit ovanligt mörkt hela året med alla krig och all terrorism. Lätt att gräva ner sig och tappa sugen och just nu är jag så trött att jag orkar inte spinna vidare på några trots allt positiva tankar jag har i pipeline. Så jag fattar mig bara kort och nämner bara att nästa höst så kommer fortsättningen på Jordskott. Intressant.

Om den redan är inspelad så har man valt andra skogar än skogarna uppe hos oss i Stentorpet för jag har inte sett röken av Muns sen förra omgången.

Om den inte ännu är färdiginspelad så kanske det kan finnas plats för nån statistroll i sommar, men en
förhandsvisning på Youtube visar att dom nog redan har serien klar.

Hur som helst är det en liten ljusglimt i mörkret att Jordskott är tillbaka. Kommer hösten 2017 på en TV nära dig.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar