måndag 24 augusti 2015

Å andra sidan...

Jag hade nog tänkt vara mer uthållig den här gången, men jag måste allt ha lite mer morötter. Jag kom att tänka på det efter mitt förra inlägg där jag sturskt skrev att jag inte brydde mig, men det är nog inte riktigt så. 
Jag gillar att skriva, så det kommer jag inte att sluta med så mitt 10-årsprojekt får rulla på, men vem kan egentligen vara intresserad av en gammal gubbe? Jag förstår om man tänker "har han inget bättre att göra?" Så nu gör jag så här:

Kanske det blir nåt inlägg till under veckan, men till helgen ändrar jag bloggen från "offentlig" till att kräva lösenord. Då blir min sjuttitalsblogg bara en angelägenhet mellan mig själv och grabbarna på NSA, National Security Agency. Dom klarar sig ju utan lösenord.

Varde härmed tillkännagivet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar