söndag 2 augusti 2020

Dag 139 - Tänk om jag haft en blogg då

Min Corona-tid har ju dokumenteras löpande, men tänk om bloggar hade funnits för 40 år sen. Det hade varit spännande läsning nu.

För just idag för 40 år sen, 2:a augusti 1980, hamnade jag på sjukhus med snabb operation och sen sjukskrivning  ända tills februari, det borde jag ha dokumenterat på något sätt, gärna i en daglig blogg, för minnet är inte mycket att lita på. Tänk om... Men bloggar var inte uppfunna då, och dagbok blev inte av. Så mycket intressant jag hade kunnat skriva om.
Sista jordgubbarna
för i år


Men den här märkliga Corona-tiden dokumenteras i alla fall som tur är och för att slippa vara efterklok igen presenterar jag en intressant nyhet i Mitt Sjuttital, en liten kort filmad kommentar då och då. Utan annan tanke än att vara just en kort, filmad kommentar. 

Startar idag. Nu tar jag ett morgondopp innan alla vaknar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar