onsdag 7 oktober 2020

Gammalmodig bloggare!


"Det fanns en gång nåt som hette bloggar"
sa experten på TV i går när Instagram fyllde 10. Anno dazumal. Så gammal jag kände mig, nästan 77.

Omodern!
Annars är jag rätt nöjd med min gammalmodiga "Dag 1-202"-bloggserie över våren-sommaren-hösten 2020, kanske kan jag sätta samman serien på nåt lämpligt sätt när jag får lust. Jag hade tom 4 läsare på senaste inlägget så jag klagar inte på intresset.  

Jag dricker på gammalmodigt sätt kaffe framför TV:n på kvällen och ser program ur TV-tablån jag aldrig skulle valt ut ur Play-menyn. 

Jag handlar gärna i affärer där man fysiskt går in genom en dörr, jag föredrar Facebook framför Snapchat, och jag gillar Kålpudding, Jansons Frestelse och Raggmunk.

Jag sparar inte så mycket på börsen, bryr mig inte om mikrobryggerier och har väl inte de modernaste kläderna precis.

En gammal stöt rätt och slätt!

1 kommentar:

  1. Äsch...var sak har sin tid........

    Fortsätter läsa dina kåserier!

    SvaraRadera