onsdag 15 januari 2020

Den här veckan är jag riktigt nöjd med

Lite självskryt kanske, men starten på den här veckan är jag nöjd med.

Söndag förmiddag en joggingrunda för mig och Margareta promenerade samma bana, faktiskt gick hon tom lite längre än vad jag sprang. 5 km är lite kort för en joggingtur, men det fick räcka den här gången. Massor av folk på Björnön, så jag springer nog hellre på andra ställen en solig söndag.

Högtidlig nyöppning av Kristiansborgsbadet
Så på tisdagen körde vi ett tufft pass på Actics cirkelträning då Margareta var kvar en timme extra efteråt för ett yoga-pass, men med min obefintliga balans är det inte ens idé att försöka sig på yoga. Och så idag, onsdag, hade vi vårt vanliga spinningpass och idag stannade jag kvar ett tag efteråt för att nypremiärsimma i Kristiansborgsbadet som öppnar idag efter att ha varit stängt ett halvår.

Varierande träning minst sagt: jogging, promenad, cirkelträning, yoga, spinning, simning! Fyra pass var!

Och körträning däremellan så vi sitter verkligen inte bara vid ett vattenhål som ett par gamla elefanter och väntar på döden som Hasse o Tage sjöng en gång. Kan vara på sin plats att ta en repris på den klassiska låten från 88-öresrevyn! Och BTW: Hela revyn finns på Öppet Arkiv. Måste se den igen.
Den här veckan är jag nöjd med!

          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar