tisdag 28 maj 2019

Hjulet uppfunnet igen!

Jag vet inte hur många gånger jag gjort det tidigare, men nu är hjulet uppfunnet igen.

En gång om året använder jag Photoshop Elements 7.0, köpt 2009 för en tusing tror jag och jag lärde mig aldrig riktigt att använda programmet. Mer än att mixtra med headern till den här bloggen.

Jag har aldrig haft tid (eller kanske inte haft det rätta intresset) så det är till att börja från noll varje år jag ska uppdatera min header och markera hur långt jag kommit i Mitt Sjuttital. Jag får visserligen alltid till det och nu är året 75 markerat, men det kunde väl vara dags nu att tuffa till headern lite och modernisera den. Den ser lite gammaldags och glåmig ut.

Jag borde förstås uppdatera till Photoshop 2019, men det är kanske en onödig kostnad. En App i mobilen kanske är bättre men PS 2019 är nog ändå det bästa. Får fundera.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar