söndag 20 januari 2019

10-year challenge

Såklart att jag måste vara med i den trendiga 10-year challenge som fluerar på nätet. Här är mitt bidrag:


Lite surare nu, snart 75 
Glad gubbe 65 år




















Sommaren 2009 verkar jag ha varit ute på sjön nånstans men i januari 2019 bidrar jag bara med en bild tagen hemma i lägenheten. Jag ser lite gladare ut då för 10 år sen jämfört med den sura gubben 2019, men framåt sommaren ska jag nog kunna le lite i år också.

Däremot avstår jag från att testa en annan trend, rent idiotisk, som går ut på att göra tokiga saker med ögonbindel, filma och lägga ut sina misstag på Youtube!  Bird Box Challenge tror jag det heter och som tur är är det stoppat nu av Youtube. Jag hade annars funderat på att ta en cykeltur ner till stan med förbundna ögon men nu slipper jag det.

Jag avstår alltså från Bird Box Challenge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar